Thursday 20 July 2017

Persediaan Pakaian Haji Bagi Jemaah Wanita

Labbaikallah Hummallabbaiq~

Panggilan Haji sudah semakin lama semakin hampir dengan kita. Buat anda yang bertuah menjadi tetamu Allah tahun ini, tahniah buat anda! Sudah buat persediaan ke belum?

Haa... Persediaan Haji bukan sahaja fizikal dan mental je ya.. Ia juga merangkumi persediaan kelengkapan A - Z yang perlu dibawa bersama. Mari Lady S berikan 'checklist' untuk anda sang muslimah agar persediaan Haji kita lebih mudah dan smooth.



Checklist kelengkapan Haji bagi Muslimah


Kalau dilihat pada checklist, kita Muslimah perlu membawa jubah seluar di dalamnya. Kebetulan Butik Sofia Ellen memang menyediakan jubah seluar dari fabrik cotton yang selesa dan tidak panas. Menyerap peluh dan juga mesra solat. Tak perlu susah-susah dah~


Set Aleesya



Set Adeera


Set Afeena


Set Aneesa


Sempena musim Haji ini, butik Lady S akan memberikan DISKAUN sehingga 30% untuk setiap set pakaian Haji. Bukan diskaun sahaja, hadiah PERCUMA juga Lady S bagi ok~ Bertuah sangat sesiapa yang walk-in butik SOFIA ELLEN sepanjang musim Haji ini.

Produk kami terjamin kualiti dan jahitannya. Fabrik yang gred A sahaja kami gunakan. Jadi, anda tak perlu risau dengan harga + kualitinya. Berbaloi-baloi~

Apa lagi? Jomlah buat persediaan Haji anda dengan Butik SOFIA ELLEN! - LadyS

No comments:

Post a Comment